041-42544314

واحد فروش ، ابوالفضل آقاحسینی

واحد فروش ، ابوالفضل آقاحسینی

 
خبری خوش برای مشتریان آرازترانس :
 
📍در طی مصوبه ای که از طرف هیئت دولت به تصویب رسیده است، مجموعه هایی که از تولید داخلی و به ویژه شرکت‌های دانش بنیان حمایت کرده و محصولات مورد نیاز خود را از آن ها خریداری می‌کنند، از تعدادی تسهیلات و تعهدات ویژه از طرف دولت بهره مند خواهند شد.
📍در این راستا باید بیان کرد که شرکت آراز ترانس تبریز نیز به عنوان یک شرکت تولید داخلی در لیست شرکت‌های دانش بنیان کشور قرار دارد.
 
 
پشتیبانی و خدمات پس از فروش در شرکت آرازترانس :
 
🔩 مبحث پشتیبانی و خدمات پس از فروش همواره جزء بزرگترین دغدغه‌ هایی است که در طول سال‌های اخیر صنعت ذوب کشور را درگیر خود کرده است.
🔩 در این بین شرکت آرازترانس تبریز به مشتریانی که برای تامین قطعات و تجهیزات کوره‌های ذوب القایی خود به توانایی‌های شرکت اعتماد کرده و از ما خریداری می‌کنند این اطمینان را می‌دهد که همواره پاسخگو و پشتیبان آنها خواهند بود.
🔩 شاید مسئولیت پذیری مدیران و کارکنان شرکت آرازترانس تبریز و همچنین نزدیکی مسافت و بومی بودن این صنعت برگ برنده‌ی ما در رقابت با شرکت‌های خارجی است.
 
 
تعامل با مشتریان در شرکت آرازترانس :
 

📍تعامل با مشتریان یکی از رکن های مهم بخش فروش به شمار می آید.
📍از طرفی دیگر مهمترین بخش تعامل با مشتری، در مرحله استعلام قیمت و ارائه پیش فاکتور است.
🔖 ارائه و پرسش از چند پارامتر اساسی درباره قطعات مورد استعلام مشتریان، یکی از روش هایی است که شرکت آراز ترانس تبریز در پاسخ گویی به مشتریان خود از آن بهره برده تا از این طریق، در اسرع وقت و کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان خود باشد.